2009年7月20日月曜日

Dubai Doll Art Exhibiition 3










This exhibition has been visited and appreciated by so many people every day. 
On the 18th, we had an honor to have an official visit by His Highness Sheikh Nahayan Mabarak Al Nahayan ,the United Arab Emirates Minister of Higher Education and Scientific Research.
We, the exhibitors were excited with the visit, and prepared for it.
この展覧会は、連日たくさんの方が訪れ、鑑賞をしてくださってます。18日には、アブダビの首長の一人で高等教育科学調査省大臣のシェイク•ヤン•マラバク・アル•ナハヤン氏が展示を視察されました。出品者はわくわくして、この訪問に備えました。

Here Sheikh Nahayan visits us. Fatma Ebrahim of Enigma, who organized this exhibition greets him.
TV reporters from midwest stations and press rushed and reported about his visit and our exhibition.
シェイク•ナラヤン氏を、この展示を企画したエニグマのファトマ•エブラヒムさんが迎えます。中東のテレビやプレスの取材が押し寄せました。私もテレビのインタビューをうけました。あまりにもたくさんの取材があったため、企画者もどのテレビ局の取材かわからないという混乱ぶりでした。